World Photography Organisation

Freelancer Photographer and Cameraman.
Phone: (46) 73 81 87 295, Umeå, Sweden.
E-mail: zeafoto@yahoo.es
  • Visit: zeafoto.org
  • My Facebook
  • And my Skype:
    Skype Me™!

    25 February 2009

    Det är vinden... Es el Viento... Por Nino Bravo...

    Det är vinden, fragment från Nino Bravo's song (Spanien)
    Fri översättning:

    Om jag inte bredvid dig
    men man tror att känna
    att smeka dina händer,
    Om jag inte bredvid dig
    men man tror att känna
    att någon kysser dina läppar,
    Om du lyssnar till min röst,
    mina ord av kärlek
    och jag är inte på din sida
    inte får rädda min kärlek
    Jag ska förklara för er
    inte får rädda min kärlek.

    Det är vinden
    som talar till dig
    att den smeker ditt hjärta,
    Det är vinden
    att kyssa dig
    Det är vinden som jag mig.

    1 Comments:

    Blogger Unknown said...

    Tack för att du fångar skönheten och magin i det som finns runt omkring oss , utan att vi upptäcker det/Lena

    5:18 PM  

    Post a Comment

    << Home


  • New: zeafoto.org
  • zeafoto.com

  • MIS OTROS BLOGS... MY OTHERS BLOGS...
  • Stalker
  • Visit: Zea Retrospective
  • ZeaFoto
  • "Lubido Liberatus"
  • "Flora & Fauna"
  • "Free Will"
  • "Textures"
  • "Foto Spirit"
  • "And my native City"

  • ZEAFOTO.ORG

  • Nicolas Zea P. | Create Your Badge